Novosti

Hrvatska obrtnička komora organizirati će i sufinancirati sa 50% cijene standardno uređenog izložbenog prostora kolektivan nastup članova HOK-a na 56. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2024., najvećem obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Sloveniji i široj regiji, koji će se održati od 18. – 22. rujna 2024. godine na prostoru Celjskog sajma u gradu Celju.

Međunarodni sajam u Celju je respektabilna sajamska izložba sa oko 1.000 izlagača iz 34 države Svijeta, sa velikom posjetom sajmu (oko 86.000 posjetitelja iz preko 40 država Svijeta) te je mjesto kvalitetne prezentacije proizvoda i usluga za obrtnike i poduzetnike koji žele u direktnom kontaktu sa potencijalnim kupcima provjeriti kvalitetu svojih  proizvoda i usluga, s ciljem izvoza te dolaska do novih poslovnih kontakata za buduće poslove.

Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća: poslovne susrete, međunarodna predstavljanja, strojeve i opremu za drvo i metal, opremu od inox-a, elektrotehniku, preradu plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, opremu za prehrambenu industriju, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široke potrošnje, IT opremu, stare zanate i tradicijske obrte, turizam...

U nastavku dajemo osnovne informacije o sajmu, a u privitku i prijavu za nastup na 56. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2024.

 Naziv sajma/adresa: 56. Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celje 2024., Celjski sejem d.d., Dečkova cesta 1, 3000 Celje, www.ce-sejem.si

Termin održavanja: 18. – 22. 09. 2024.

Radno vrijeme sajma: 09,00 – 19,00 sati

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu „ključ u ruke“ – svaki izlagač u sklopu priprema svoje prezentacije na sajmu, uz izložbeni prostor uređen sukladno njegovoj prijavi i potrebama, dobiva i: dva natpisa na štandu, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Celje-Zagreb i postavu na štandu, najavu nastupa prema službama sajma Celje, dežurnu osobu na štandu, domaćicu na štandu-sve potrebne informacije, tehničke podatke, upute, kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.Za svoje izlagače Hrvatska obrtnička komora osigurala je izložbeni štand u paviljonu međunarodnih izložbi Celjskog sajma.

Cijena izlagačkog prostora, uz logistiku nastupa po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje HOK-a za članove HOK-a od 50% iznosi 100,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno za platiti 125,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 200,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno 250,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m2, osim u slučaju vertikalnog panoa na stijeni 1 m2.

Za prijavu nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:

  1. prijavu – u prijavi obavezno navesti potreban namještaj na štandu
  2. podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koji se šalje na sajam
  3. izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi izlagača“.

ROK PRIJAVE NASTUPA: 16. 08. 2024. godine ili do popune izložbenog prostora

Dostava prijavnog materijala – u Hrvatsku obrtničku komoru – adresa: Ilica 49/II, p.p. 166, 10002 Zagreb ili putem elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, a ako izlagač ima robu veće vrijednosti, tu robu može osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.

Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.

Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore ako imaju dugovanja prema komorskom sustavu!

Mole se zainteresirani obrtnici i poduzetnici za prezentaciju na sajmu u Celju da ispunjene prijavne materijale što prije dostavite u Hrvatsku obrtničku komoru, kako bi stručna služba Komore na vrijeme pripremila njihov nastup.

Za dodatne informacije možete se obratiti u Hrvatsku obrtničku komoru na broj telefona: 01/4806 650, Dražen Horvat; elektronička pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Iskoristite ovu prigodu te svoje proizvode i usluge predstavite na najvažnijem obrtničkom i poduzetničkom sajmu u ovom dijelu Europe u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore !

Prijavne materijale i uvjete nastupa možete pronaći na dnu ove stranice.      

 Preuzimanja

Naziv datoteke

Veličina

Prijava izlaganja za 56 Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2024_članovi HOK-a.doc

74.5 KB

Prijava izlaganja za 56 Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2024_tvrtke koje nisu članovi HOK-a.doc

73.5 KB

Informacija vezana uz obradu podataka izlagača za 56 Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2024 godine.pdf

169.43 KB

 

U cilju zaštite zdravlja ljudi i sprečavanja širenja zaraznih bolesti putem vode namijenjene za ljudsku potrošnju, vlasnici prioritetnih objekata odnosno velikih objekata koji nisu kućanstva, s brojnim korisnicima potencijalno izloženima rizicima povezanima s vodom, osobito veliki objekti za javnu upotrebu i to: bolnice, lječilišta, škole i ostale obrazovne ustanove, vrtići, objekti u kojima se obavlja djelatnost socijalne skrbi za korisnike na smještaju, sportske dvorane, ugostiteljski objekti iz skupina Hoteli i Kampovi, učenički i studentski domovi, trgovački centri, kaznene ustanove i vojarne u obvezi su uspostaviti, provoditi i održavati sustave i postupke samokontrole kroz procjenu rizika kućne vodoopskrbne mreže navedenih objekata u kojima obavljaju svoje poslovanje te provoditi preventivne i korektivne mjere kako su propisane Zakonom o vodi za ljudsku potrošnju i Pravilnikom o kontroli parametara kućne vodoopskrbne mreže potrošača i drugih sustava od javnozdravstvenog značaja te planu i programu edukacije svih dionika.

Slijedom navedenog, svi prioritetni objekti, uključujući sportske dvorane i ugostiteljski objekti iz skupina Hoteli i Kampovi, stupanjem na snagu navedenog Pravilnika su u obvezi provesti procjenu rizika kućne vodoopskrbne mreže te preventivne i korektivne mjere sukladno člancima 29. i 30. Zakona o vodi za ljudsku potrošnju.

Ostali objekti u kojima se pruža usluga smještaja za 20 i više osoba, a koji nisu prioritetni objekti, u obvezi su provesti procjenu rizika kućne vodoopskrbne mreže sukladno članku 31. toga Zakona.

Tijelo nadležno za politiku sigurnosti vode za ljudsku potrošnju u Republici Hrvatskoj je Ministarstvo zdravstva. Ministarstvo obavlja upravno-pravne i stručne poslove u području vode za ljudsku potrošnju te im se za dodatne informacije možete obratiti na kontakt: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Foto: freepik.com

MINT-PRINT_mint-mf-pris-4kat-01_mint_local_4211_001.pdf

121.57 KB

 

Pozivamo vas na 12. Susret trgovaca Hrvatske obrtničke komore, koji će se održati u četvrtak 23. svibnja 2024. godines početkom u 10:00 sati, u Velikoj dvorani Hrvatske obrtničke komore, Ilica 49, 10000 Zagreb.

U sklopu programa predviđena su stručna predavanja o potencijalnim EU projektima i natječajima za trgovce, pravima i obvezama trgovaca u odnosu na potrošače te trgovini putem interneta. Uz to, očekuje nas i panel rasprava na temu "Budućnost i izazovi male trgovine" s relevantnim stručnjacima.

Za sudjelovanje se možete prijaviti na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Napomena: ulaz na Susret je slobodan, bez plaćanje kotizacije.

Susret ćete moći pratiti i online u prijenosu uživo putem naše službene Facebook i YouTube stranice.

Program možete pronaći na dnu ove stranice.

Program događanja_12. Susret trgovaca.pdf

101.88 KB

 

 

 

Podsjećamo obrtnike da budu oprezni pri sklapanju ugovora o uslugama na daljinu putem telefona, kao i u postupanju s ponudama za objavu njihovih podataka u različitim registrima.

Ponude za upis podataka o obrtu, njihovu promjenu i ispis obrta iz komercijalnih poslovnih adresara pristižu najčešće poštom u obliku pisama u kojem su navedeni članci općih uvjeta poslovanja i priložena uplatnica za plaćanje cijene u visini 60,00 EUR, 80,00 EUR, 100,00 EUR, a koja dodatno varira ovisno o roku u kojem se vrši uplata.

Obratite pažnju da se ne radi o obvezi, nego o komercijalnim ponudama pravnih osoba, a poslovni adresari/registri nisu obvezni registri i nemate nikakvu obvezu prihvatiti ponuđeno niti objavljivati svoje podatke. Također, nema propisa koji bi vas na to primorao jer se za upis, promjene i ispis iz Obrtnog registra ne plaća upravna pristojba.

U slučaju nepotpunog razumijevanja ponude, osobito na nekom stranom jeziku, budite dodatno oprezni i obratite se Savjetodavnoj službi Hrvatske obrtničke komore. Možete nas kontaktirati pozivom na broj telefona 072 000 026 ili elektroničkom poštom putem portala https://www.hok.hr/kontakt/posaljite-upit.

Budite oprezni i pri zaprimanju ponuda putem telefona, o čemu više možete pročitati OVDJE.

U Narodnim novinama objavljena je Odluka o proširenju primjene Kolektivnoga ugovora ugostiteljstva koja je na snazi od 1. svibnja2024. za sve poslodavce i radnike u Republici Hrvatskoj u djelatnostima ugostiteljstva (pružanja smještaja te pripreme i usluživanja hrane -područje I, odjeljci 55 i 56 Nacionalne klasifikacije djelatnosti 2007. – NKD 2007.).

Odluku o proširenju primjene Kolektivnoga ugovora ugostiteljstva možete pronaći na poveznici: Odluka o proširenju primjene Kolektivnoga ugovora ugostiteljstva (nn.hr)

Kolektivni ugovor ugostiteljstva možete pronaći na poveznici: Kolektivni ugovor ugostiteljstva (nn.hr)

Od važnih odredbi koje se mijenjaju, minimalna bruto plaća po razredima u odnosu na stari kolektivni ugovor je uvećana:

  • I razred za 140 eura - te sada iznosi 840 eura,
  • II razred za 140 eura - te sada iznosi 850 eura,
  • III razred za 120 eura - te sada iznosi 880 eura,
  • IV razred za 80 eura - te sada iznosi 980 eura.

Foto: freepik.com

Kontakt

Udruženje obrtnika Slavonski Brod

Petra Krešimira IV, 12
035/447-010
info@uosb.hr
uo.slavonski.brod@hok.hr
udruzenjeobrtnika.sb@gmail.com
Pon-Pet 07:00 - 15:00h

Linkovi

HOK
Ministarstvo gospodarstva
Središnji obrtni registar
HAMAG bicro
Grad Slavonski Brod
Brodsko-posavska županija
Porezna uprava

UO Slavonski Brod

Petra Krešimira IV, 12, 35000 Sl. Brod
Tel.: 035/447-010
E-mail: info@uosb.hr
E-mail: uo.slavonski.brod@hok.hr
E-mail: udruzenjeobrtnika.sb@gmail.com
Radno vrijeme: Pon - Pet 07:00 - 15:00h

Pratite nas na Facebooku